Wednesday, January 19, 2011

If you want to know about me, fucking ask me urself!




Dulu aku ade membe. mse mule2 msk sini. ala malay dah la sket kt sini..cewaaahhh ckp cm kau kt overseas. heh. xde. aku study kt pj je haa...mse mule2 msk kolej ni, ktorg kawan2 la. just xknal lg. so kawan je la bodo2 cmtu.

pastu dah lme sket. boleh la aku nyanyi lagu ni. I SEE YOUR TRUE COLOR....lalalaa
then, tetttttttttt..tak kwn dah. oke. sbb ape, tu tak boleh la bgtaw. aib kan org wtpe. ish tak baik. yela aku memang x baik. dah. jgn kawan ngn aku lg. aku suke ckp byk, kalau kau bdk pendiam mesti kau bengang ngn aku. ckp tak henti2, dah la ckp laju. setiap hari aku jerit2 dlm kelas. high pitch plak tu en.

kalau kau perasan kau tua sgt, mesti kau igt aku kuang ajaq gler. oke. kau perasan kau tua. tp x tua mne pown. eksyen je lebih. yelah, aku tak suke dgr pendapat kau sorg je. mne boleh! mentang2 kau "tua" dr aku, so kau je la betul. aku yg "kecik" ni dok diam2 dgr ckp kau..ooooooohhhh. mne boleh. dgr la pendapat sme2.

eh yg ni, aku bg contoh. kne tulis contoh gak en. haishhh.

lme2 tu. dah x bercakap. kire putus kawan la. actually, byk bnd npe ktorg x bercakap. oke. xde la ktorg cm "weh, kau gedik..aku xnk kawan kau lg.." or " kau x belikan teddy bear putus kawan.." haaaaa, kau gler hape..disebabkan teddy bear putus kawan. cehhh. tak logik!

maybe dah byk sgt flaws yg kau ngn aku dah nmpk in each other.
dah tak larat nk bertentang mata, berjalan seiring dan mcm2 lg la. so biar jela. 1 bulan, 2 bulan..3 bulan dan nth la. kalau kawan pown cm...nth la. dah tak same cm dulu.

tapi. bukan itu point aku.

point aku ialah, apabila aku tidak berkawan dengan seseorang itu..maka aku tiada niat atau harapan untuk mengetahui tentang org itu. atau erti kata lain, "do i care?" "nope".
boleh blah.

tapi apesal kau sibuk2 nk amk taw pasal aku. aku msk sem ke tak. aku nk pkai tudung ke nk bukak ke, pkai blk ke..yg kau sebok2 apesal? kau tak taw hujung pangkal toksah nk sebok oke.
ade aku sebok2 amk taw pasal kau? takde kan? lantak la. pastu nk taw, tnye rumet aku plak tu. eleh, tnye la aku sendiri. aku boleh jawab.

aku tak suke la weh. kalau aku tak kawan kau, jgn sebok2 pasal aku.





No comments:

Post a Comment