Thursday, January 27, 2011

Paranoid?


So, statement. aku caring? pffftt...caring psal kau? double pfftttttt....plus wtf?

please la weh. kau dah block aku. pastu kau kutuk aku kt fb. kau gler dow. emmm, psycho much?
atau ur just being coward. how bout this. come to me, and say it in front of my face. senang kn? jmp hari2. ai, x puas hati ckp depan2 beb. kau yg ckp kan. skg kau xleh buat?

skg cube kau bgtaw aku, spe yg sebok2 sgt nk taw psal aku smpai sakit telinga kau dgr, sakit mate kau tgk?? kalau setakat grup girl, xde hal la beb. aku rse diowg boleh tnye sndri kot. ke kau sje2 gebang? kan kan? kau kan bajet hero. or heroin. nth aku x kesah. ye, aku sengal. tp kau bangang kot. kau yg cri pasal ngn aku dulu. aku x pnh sebok2 nk taw psal kau. asal weh. kau PARANOID!
oh, lg satu..aku dgr byk gak cite psal kau. tp as well, idgaf. kau paranoid. tu psal kau kne amk taw.

ah, x kire. ni kan blog aku. suke ati ahhh...

No comments:

Post a Comment