Thursday, January 13, 2011

Konklusi


Selamat bertemu kembali!! cewahhhh! mne je la kau menghilang kan tina? haha. ade je wei. leka ber tumblr jap. reblog! reblog! reblog! hahaa!

http://dtynatqh.tumblr.com/ meh r join! kte bole reblog reblog! haha! ni adalah media yg agk bgus utk mengekspresi kan segalanya! fashion, emotion, words. yelah kalau kau malu2 nk bgtaw kt org yg kau suke dia ke, kau marah ke hape. nk show high class fashion ke kat sini la wei. as in pictures wordings or typography. best kan kan? nway, korang usha2 je la.

anyway, first thing first.

Alhamdulillah..dapat jugak aku masuk sem 6! ape kau ingat senang2 je kolej aku nk kasi org pemalas cm aku ni masuk? huh. hampeh tarak wei. tapi tbe2 seruan dan keinginan untuk graduate on time membuatkan aku terpakse bertungkus lumus, berhempas pulas membanting tulang (?) ke hulu ke hilir mencari procedure. oi oi aku bukan fail exam ke hape oke. just that, kolej aku tersangat la strict. maka aku pun telah meng strict kan (ade ke ayat ni?) diri.

so ape je yg aku buat? new year party. assunta nite. sunway gateway xdpt la wei. bz kottt...pffttt. sedih la. xpe nt2 pown boleh.

tulahh. ni kalau parents aku bce, maw membebel 3 hari 3 malam. haha. npe 3? sbb aku xpnh blk umh lme2. haha. 3 hari cukup. xdpt lebih2. keje lahhhh...ni alasan plng baik. eh, tapi betol pe. aku keje. bukan suke suki nak cuti-cuti ni cik kak oiiii...!!

btw, ade org tu dah ade new hairstyle la. awwww..!!

dah2 jgn main2 lagi. tolong jd serious. muke ketat oke. eh, sengal, mane boleh? nt byk kedut! tak nak! nk senyum je. even pale otak berserabut. ha. ni bru boleh. hehe.


No comments:

Post a Comment