Thursday, November 11, 2010

Bulan Sibuk


assalamualaikum readers!!

hari ini penat lah! korang xpenat ke? dah la ade lecture from doctor..tp xpe, disebabkan dia pkai kemeja kaler pink..so dimaafkan XD plus dia cute gler..so keje aku mse lecture dia, hanyalah usha dia dan said "yes" to everything..even salah..hahahaha..best tak? best kan kan...

oh, btw..sebagaimana yg aku tahu dan hopefully korg la kn..November adalah bulan yg plng sweet bagi aku..aku suka sgt november despite bulan ni mmg kecoh dan super duper busy..tp tu sume cam apa ade hal lah kn..npe sweet sgt november ni? hehe..mestilah sebab november 27 birthday aku..kalau toulon dude dgr ni mst kne lg..he said "jgn nak excited sgt november ni.." ekeleh, dia jeles..because he had to promise me dat he will say "yes" to everything in this month..hahaha..

so i told him this
" you are robyn"
"yes"
"and i am lily"
"yes"

yes to everything. yes! tp skg dia ngh tido kot. xpown study or worse case scenario, dota. biaselah, mat dota. Dunia Orang Takde Awek aka DOTA. ape la ko buat kat toulon tu kn..haihhhh..

OSCE coming up! tu psal la aq bz xtentu hala..ala practical exam. 24 aribulan. hari2 kne practice..penat gak, xsempat review utk kelas tadi..(mcm la ko slalu review pown kn tinaaaa)

next! Exam also coming up! on 29 november..final oi final..blaja oke! speaking of the devil, cmne nak jd rajin..dan genius..aq pnh dgr..mkn tempe boleh menguatkan ingatan..yela, besides kismis..i like tempe taw..
eh eh..nak tnye ah, cmne nak study tanpa buat notes..aq rse cm malas nak wat notes. cm malas malas..nak bce smpai muntah boleh? rumet aq x wat notes pown, rilek je..selamba badak dia tenung notes tu cm nak telan..pelik..markah lebih kurang aku, stok2 cukup nak gempak xsgt..average. yelah, bile da senior ni..dia slow sikit..average marks kire power r utk minah malas blaja cm aku ni..tido je dlm kelas. dan makan. dan berborak, bergosip.

dah malam kn? tgk la. jap g kne practice OSCE lg..sabar katil, pas abs sume bnd ni, malam ni juga aku beradu ngn ko..xkire2! aq rindu domo kun...t__t

No comments:

Post a Comment