Tuesday, November 2, 2010

muke excited

hai, hai..hari ni..rse cm nk tulis plak slalu tak nak la, gedik tak aku? gedik kn kn..tapi ni blog aku ske ati r..hari ni bngn pg cewahhh pagi la sgt..xde mkne nye. oke mesti r check fon en..first thing.hehe..dpt msg dr amer ;) beliau ckp, sori xdpt reply msg sbb kt sngpore ni reply msg rm1..otw blk kl da ni..sekian.

yela haritu ktorg msg mse dia kt sgpore agk byk la..haa ape dia wat kt sgpore? amboiii kemain cuti, siap la hang. nanti turn kite plak.muahahaa..dia kata g tgk concert, concert ape lupe plak nk tnye..sori2 aku mmg cmni, tnye what, tp lupe nk tnye why sometimes where..hahhaa selalu kne marah ngn rara sebab ni..lalalala~ dan bak kata dak toulon aku da tua..~~pffttttt

hari ni agak best sebab mok2 nk masak special utk kakak kesayangan..tp aku rase more to menggemukkan aku kn kn..bek ko ckp skg dik, ko nk bg aq gemok kn..cetttttt tak terpedaya..tapi aku terharu mok, ko nk msk kn utk aku, yela akak hang ni kalau pegang sudip, periuk belanga, kuali sume dia jadi lain mcm dik..tapi tak bermakna task reti masak, dia cm malas kalau ada org yg baik hati lagi comel cm ko tolong masak kn ( ayat dia len mcm tp xpa la, asal kn aku ikhlas puji ko) hahhahaa..cool kn akak hang ni?

ouh dan aku rase cm dak toulon da wat aku terharu gak, apsal sume org cm sweet je november ni? cewahhhh, perasaaaaaaaannnn!! amer sweet, adik mok sweet, toulon sweet(?) aku punya definisi sweet len mcm sket, especially bulan november ni..kalau gaduh pown aq rse sweet gak..hahahaa..ala dia kalau dia gaduh manja xpe..hehhee..sweet kn..eh cm byk je sweet dlm ni..cube kire bpe byk sweet daa...


No comments:

Post a Comment