Thursday, February 24, 2011

9 tahun bukan nya mudah ;)


Okay. tak de la susah mane pun (noted that from pown to pun, selepas tgk video inianwarhadi dah berubah gaya tulisan)

anyway, poyo je title post this time. tapi, tak pe. yang penting isi kandungan nya. hehe..

apa yg 9 tahun nye cik tina oiiiii?

setelah bermain teka-teka dengan budak Toulon (ye, dia lembss gile.."ape yg 9 tahun?")
setelah di beri pelbagai hint, juga tak dapat teka dgn jaya nya.
haihhhh, takkan la wedding anniversary aku kot..(kawen pun belum lagi)
so terpaksa la bgtau dia, dan ade byk lagi bnd kene paksa hari ni, ceehhhh. siap la kau.

well, da 9 tahun friendship kot!! (dgn nada excited dan muka yg ala innocent, tapi dia bukan nya nmpk pun)

bhahahahahaahhahhaa!!. selambe je dia gelak! cisssss! tak lawak ok.

wei, asal 9? takde la, ni planning utk next year so 10 la kan kan..(still nada excited)

"aku, kau, jija, zarith, eh kau ngn jija dah lg lama kotttt...so, aku, kau, zarith"
"3 org je la ni?"
"limited lahhhhh, i choose my 9 years frens.."
"ok. kau g la sambut, aku ade lg lama kot.."
"ahhhhhhhh.."

nak bwk awek la, bf lahhh...tak boleh. membe only.

"eh, asal. party aku bukan kau.."
"kau nk wat party gak..ekeleh..fine."

btw, dia tak puas hati sbb aku letak nme aku Scherbatsky. wahahahahahaa!!
"kau bajet robin laa...?"
"well...approve cepat!"
kne pakse approve. pergi party kau kne pakse, nak approve pun kne pakse.

to which aku dgn nada kesal dan bersalah terus cakap "emmmm, takpe la. dah takyah approve"
taktik wei, taktik. hahahaa..

kate 9 tahun. tak berjaya taktik nih nmpk nya..
argggghhhhhh.

dia kate "wei, kau tu take care"
aku ok je dude. kau balik m'sia cepat2.

actually aku ugut dia (jahat wei) kalau tak nak celebrate 10 years, tak yah balik terus. stay kat sane.

"ok la tu, boleh sambut 12 tahun terus."

kalau ngn kau dude mmg tak mudah. asal ngn jija ngn zarith sume aku ok je. tgk, kau yg huru hara kan hidup aku. heh.



No comments:

Post a Comment