Saturday, February 26, 2011

Pasal name camni la jadi nye..


So, asal kau poyo sgt smpai lecturer pnggl kau datyn?

lek r derrrr, aku amin kan je. mane lah taw, untung2 aku jadi datin, kan kan? haaa, membe kau jugak. boleh ke cmtu?

xde. mane ade. actually, aku pun tak pasti tapi aku cube terangkan lah ye (mengikut teori aku)

semua org sibuk memperkenalkan diri. al maklumlah, time tu sem 1. setiap kali mmg kne sesi suai kenal ni.

"my name is Sayidatina Atiqah binti Zamri...bla bla bla...."

"wah, your name so long ahhh.."

"emmm, yes but..."

tibe2 dak2 kelas aku rmai2 ckp "call dia datyn je"

"????" (dgn muke x bersalah padahal...)

"hmmmm, okay lah, datyn. next!"

since then...gosh. tibe2 rse nk tuka name lak. until now ok. lecturer aku pnggl nme tu. lagi satu, disebabkan datyn aku kne cop dak sombong. snob la. mcm2 lg.

actually, kalau aku tak senyum kat kau tu jgn lah terase plak. takkan aku nk senyum je 24/7. sakit otot2 muke aku oke. maybe, time tu aku bru kene halau kelas ke (gulp!), kene marah ke, ngh bengang ke, bru bngn tido ke, ngh pkr bnd lain ke..

cube kau bayang kan, kau dok jejalan kt koridor kelas tu senyum sorang2 (sorang2 !) kalau ade rara tu lain. pelik kot. silap aribulan, org kate kau giler weh (salah satu faktor kau kne cop giler ni lahh dia). hahahaaa...

lagi satu, sebab og cina susah nk sebut nme aku. (kdg2 melayu pun same). kalau tgk name tag aku ade la dlm 1 minit dok pkr camne nak sebut nme aku.. last2, "nme you pnjg la, nak pnggl ape ek?" cisss...

nway, aku still suke dan sayang nme aku fullstop. nak pnggl datyn ke, tina ke, atiqah ke (well, xpnh plak org pnggl aku cmni) yg penting kite enjoy ! hahahaaa.. :p

No comments:

Post a Comment