Sunday, February 20, 2011

Weekend

that's the queue.

i'm leaving. thanx for the memories.

btw, penat weh last week. nth pape. asal kne stayback smpai kul 5pm?? tulahhhhhhh da sem 6 ni kne berkorban.

byk.

korban time tidur petang, which aku buat. sebab kelas aku tak mcm korg. kelas aku 8-4 plus skg 1 hour. jd la 5. break pown alahai. break pown kdg2 ade meeting. aisshhhh...

korban jejalan g pasar mlm/petang. tadi adik aku tnye, "kak. kau dah x g psr malam ek?"
"huh? pasar malam? bile pasar malam? mane?"
"lah, pasar malam kt universiti ahhhh...."
"oh. eh? nth. da lme aku x g dowh, trimas sbb igt kan aku.."

so, cm nk g plak esok. da lme x jejak kaki. kalau dulu, nasi lemak kukus dia mmg sedap. alamak, ckp psal food. td dinner aku j.co je. cukup lah tu kan. at least cukup kalori utk bertukar menjadi tenaga dan utk...errr...taip? hahahaaaa....

korban time berangan. disebabkan itu, aku berangan dlm kelas. cehhhh...

btw, saya ade misi! misi ni penting. walaupun saya sendiri adalh misi (nurse), tp misi ini lg penting. nanti dah berjaya saya umumkan.. takpe, sidekick saya rara. dia sudi membantu.

okie dokie.

nak men GG game ni. best plak!

daa~

No comments:

Post a Comment