Sunday, February 27, 2011

Happy weekend


My weekend. i love weekends sometimes i don't know what to do. haaaa? hahaaa..ok xde la. just teman rina shopping kat mines. gile la dia. nak beli spec cm go mi nam. ala, yg nerd tu. dah dapat suke lahh tu wekkk. turn aku lak. emmmm, nak beli ape ek?igt nk beli heels, ke flats, wedges? nahh..dah byk kt umh. last2 beli handbag. awwww, cantik (sendiri puji) kaler putih. xde kaler ni lagi. sebab tu beli.


cmni. ouh, i miss her hair. da lme x style cmni.

nway, aku ngn rina mmg ade satu thing la bile shopping. kami tak pikir panjang. kalau nak yg tu, tu lahhh..dah toksah nak round2 satu mines, last2 tmpt tu gak. just cam, kami ade feel bile nmpk something yg kami suke..trus beli lah. xde cmni "jap ah, pikir dlu."or "round dulu lahh.."
aku xde mase nak layan. kalau beli baju maybe lahh..atau kasut (esp kasut) sebab bab kasut ni lain sket. rambang mata den...nak yang tu, jap g nak yg ini. kalau raya, bju sume aku paling cepat, tapi kalau bab kasut, errrr.... -__- ''' ish, rase cm nak beli satu kedai je..haaa.. susah la maaaa..

pastu, balik. kne cepat sbb rina ade tuition. xyah susah, cikgu dtg umh. home tuition. parents aku lagi suke cmni. ade privacy dan senang one on one. eh, asal aku x ajar dia. sape ckp aku x ajar. aku special bio ngn eng taw. tapi rina hebat gak 2 subjek ni. kdg2 je dia tnye aku. aku kan kamus bergerak dlm umh..pfffftttt..(ni rina yg bg gelaran ni)

then, petang sket. ade pasar malam. tapi tak. aku g petang dlm kul 5 cmtu. bwk kanak2 riang. yela, mereka itu. mak aiiiii, berzaman aku x g pasar malam tmn umh aku ni. byk nya org asing. takut dow. terjerit-jerit gak la aku kt sne. kang hilang plak budak2 itu. rajin gak, bangla, ngn mat nepal ni beli sayur- sayuran. terer ke diorg masak ek? cm hebat je. bwk plastik byk2..nway, rajin lah tu kann kann..dah kau beli ape je bedah?? errrr, air asam boi ngn cendol utk mereka berdua.
igt nk pekene apam balik, tapi abg apam balik x smpai lagi..haihhhh..

after that, " haaaa, meh la cikgu join ktorg tea.." *break time*
layan kal ho naa ho..(gile hindustan at heart). actually, dah tgk byk kali. tapi tetibe nk tgk lagi (kau slalu je tetibe kannnnn) pastu cm x sempat abs (dah la 3 cd)..hahaha..pas rina abs tuition je trus mama anta balik kolej ni haa..

ceitt, ade meeting. tu pasai nokkkk..hehe..


No comments:

Post a Comment