Friday, April 22, 2011

Housemate

hey peeps!

ni entry syok berdua-duaan je ye. len xyah la sebok. errrr..

halamak! x sabar dow nk ber-housemate! da la ngn best friend! gegar weh rumah tu. sehari x jerit sesame x sah. jap! tu bukan jerit. tu mmg cre kami berkomunikasi dgn lebih efektif. ade satu hari aku dok ckp slow ah, lemah-lembut..skali rara " ape ti?? x dgr lah! "

"ape masalah kau? aku ckp kuat kau kate aku jerit, ni aku ckp bebaik,kau x dgr..ey kau ni "
so terpakse la ulang suare. ceh, cam PA system.

yang penting kau masak. len kasi aku setel. wah, kau kan chef aku. yela, fine ajar la aku msk skali. aku teringin nk masak yg susah2 skit. western reti la nokkkkkk! hahahaaa!! poyo. asam pedas tu penting, kang dia blk nk rse. nt aku fail dow!

yg plng excited nk angkut periuk belanga dan sgl bawang, kentang, garam, gula, nth ape lg. pastu nk wat house party! eh, silap. house warming! ni lg syok. rara nk msk cm kenduri. seyes. aku dgr cm penat. tapi rara suke so, oke la kot. dgn rela hati aku izinkan. mama pown x taw nk ckp ape dahhh...gasak korg la. yes yes yes!!

oh bahagia weh. chop! asal kau ckp cm pengantin baru? yeke? mne ade! aku cm happy tp sedih kot. ambivalent weh. yela. dia stay ngn aku smpai june. tu termasuk waktu dating ah tu. huhu~ nasib baik housemate, at least dpt la tgk muke kau, gado ngn kau, merajuk ngn kau, main masak2 sume..hahaha

well, at least aku x yah la nk terperap dlm hostel ni je. boleh la jmp jiran2 lain. borak ngn acik depan, beli jajan kt umh sebelah ke..tetibe rindu dok umh flat. sebab jejiran kt umh aku skg cm, oke. aku xde jiran sgt la. org yg aktif bersosial hanya ayah dan adik shj. membe aku mmg jauh skit la. cm umh dia down the hill..and ade yg kt tmn lain. so cm blk layan astro lg best! nasib baik aku oke je tgk siaran ulangan *smpai hafal skrip* bile diorg cuti2 uni, boleh la meronggeng.

ermmmm, so skg ni tunggu ah smpai abs bulan 4.

mood: tak sabar! :)

No comments:

Post a Comment