Saturday, April 23, 2011

Ketidaksabaran


OMG! best gak tinggal berdua je. x leh blah, balik umh sebab nk gune mesin basuh je. takde duit nk beli token kt sini (ye, mesin basuh kt kolej gune token rm 3). and ofkos, malas gile babs nk bsh tngn and and watpe nk membazir. gune kan je kemudahan yg ade :P

ohhh, before that g beli mee goreng and burger. sedap gak. not bad. share ah. aku dah pokai kot. then rara g explore dapur, tetibe.. "ti, sweet giler parents kau!!" lahhh. kau apesal plak? yela. parents aku mmg sweet dow. aku cm speechless. actually dapur tu mmg lengkap giler. tinggal nk bwk periuk belanga je. tu yg rara terharu tuuuu..dan excited. tak sabar nk masak. hahahaha!!

then nth la! cm best giler. borak2. pasal kawen, bf dan persiapan perkahwinan!! wahhhh! aku plak yg excited. padahal yg nk kawen sape. lol. ok tina, sila bwk bersabar. anda bukan sekarang. byk lg giler aku nk achieve! hahhaaaa!!

so conclusion nye. aku tak sabar tak sabar tak sabar!! cepat lah abs bulan 4.


No comments:

Post a Comment