Sunday, April 17, 2011

Post penghargaan


So ade org tnye aku, pesal aku wat blog. dah la xde org komen nk wat gak. haha. senang dow. first, suke ati lah! second, i guess i'm a sentimental person kot.

mama asyik soh kemas almari yg kt kolej ni, dan segala bnd lah. *almari kt umh pown cm tongkang pecah*. bukak2 je almari, pkr2..nk buang ape. xde bnd nk buang. more to tak boleh buang. even baju tu cm x kene ngn style skg. susah dow nk buang bnd x pkai ni. sume cm pkai. tp kdg2 rse semak nk buang pastu pkr 100 kali, xjd buang. agak lme utk aku membuang brg. cm bnd comel2 lg lah aku tak buang, even x taw function bnd tu, aku simpan gak. mmg penyimpan aku ni. heh.

ouh, one more thing. i just want to say thank you ayah!

ayah, thanx for everything. kan dah ade kete. xyh la beli baru lg. pkai je yg lme.
ayah, thanx for slalu check kan engine kete. nk harap tina mmg lah tak. taw start kete, hit the pedal. tu je. tp skg dah taw! yeay!
ayah, thanx for byk2 bersabar. sbb ade ank yg degil, xdgr ckp, suke melawan (igt terer sgt)
lagi lagi
ayah thanx sbb subscribe kan channel 710, 711. bermakne skit. sbb ade glee kt star world. heh.
ayah, thanx sbb byk bg nasihat utk anak gadis yg bwk kete sorg2. huhu..dah la malam plak tu.
ayah thanx sbb you never disappointed me!

see, i want to marry a guy just like my dad! and for mama, thanx for the full tank, again. cm taw2 je aku xde duit nk isi minyak. heh.


No comments:

Post a Comment