Wednesday, December 22, 2010

Life kau membosankan aku.


Okey, okey, relax. tarik nafas dalam2, tahan jap..n exhale.

result nak kuar wei. nak buat bodoh je, bole tak?

malas sungguh. dah la kene dengar leteran bebelan dari tutor. penat penat. tu yg tak cukup tido. pastu bile result da cm hampeh, nangis pun tak gune. haa, bak meh rm50 p bayar resit paper. sape soh tak blaja rajin2. asyik on9 je. tgk gossip girl sampai boleh hafal skrip. nak jadi cm blair lah. kire duit beli kete lah. joli2 sedunia lagi tak kire..fuhhhhh! memang padan kalau result kau cam hampeh wei.

tapi tapi, tak kan la kau expect aku jadi cam skema badak wei. tu zaman high school aku tuuuu..
btw, diorang kt sini takde life wei. nak plak yg dri kampung mne nth (eh kalau terase nasib ah) balik kelas, mandi2, bukak buku. bukan ke kat kelas tadi dah bukak buku? sekarang tutup ah plak. sian buku. asyik kene bukak je. tu life mereka.

aku tak biase lahhh. duduk2 bace buku. novel takpe. siap terbaring-baring pown aku boleh. dah kate stay pj, ape kelassss lepak2 dlm hostel. mari meronggeng ahhh. i have my own life here. its party every fortnight. hah? kejadah? tipu lah. taw xpe. giler, takde la smpai party every fortnight. kite light2 sudaaa..haha.

tulahhh, aku tengok ade org2 kat sini. rilek je duduk kat dalam tempat ni. kesian kau. takde membe kot? kalau ade pown cm kau ah. tak paham aku. even mak aku pown tak paham mengapa mereka begitu. tapi mak aku suruh jadi cam diorang. sikit2 la. maka dengan itu, ehhhhh..tak boleh ma. ini salah. mereka tidak bersosial la ma..itu zaman batu kot. B.O.S.A.N

bersosial plak. kang korg ni bukan boleh. kate aku poyo.i mean, keluar lepak2 ngn membe..maple jap. shopping sakan (?) celebrate something kat luar. dinner dgn yang tersayang. mengupdate kan list movie korang. haaa..cmtu lah. takde la aku clubbing, shisha, seks rambang (?) plak kan, kau giler ke hape. btw, i know ur anatomy better than u do. so, korg pikir2 lah balek. haha.



cmni lah muke aku everytime aku nak study


kesian kat anak kau. bace buku smpai jadi cam ulat! hah!



jeles ngn kau! bak meh sikit!


yang ni takpe. the only exception!


dan jadilah mcm mereka! oh wow! cute nyaaa korang!


eh, ade meeting. this is college pathetic life. x yah masuk kolej wei. jadi socialite lagi best. huh.

sume2 pic tu, credit to google.

No comments:

Post a Comment