Monday, December 27, 2010

Sibuk nak jadi penukang jugak


Since Gossip Girl season 4 aku download dgn success nya. maka, dgn ini i declare im back to Blair Waldorf mode. sape xtaw Blair boleh kira lame lahhh. pergi tunjuk muke kt tempat lain. boo~

Ekeleh, ade ke ayat penukang?

Okay.back to the future..eh future? salah dow. present time. back to college. dok diam2. jgn suke suki kuar until 31 taw2..
yelah..yelahh. aku ngh bace buku ni kottt..aku dgn sabarnye menunggu tarikh itu..hohooho..
*x sabar actually, hari2 ckp pasal 31, post pasal new year* kalau x jadi kau plak tunjuk muke kat tempat lain oke! hahahaha..btw, ape aku nak buat ngn 31? oppps, xleh bgtaw sgt..ade stalker dow. taw2 je dpt arahan atasan mengatakan aku tidak dibenarkan melakukan ape2 pd 31..ni yg malas ni. ade je org yg nk menyampaikan. haihhhh~mind ur own business lahhh



yes! roger that.

weekend ni. hmmm..weiiii aku da reti pasang rail langsir!! hebat tak? hebat tak? hehe~ kau igt senang aku nk drill wall ke? kalau xde kekuatan mental dan fizikal baik kau tolong pas tool je kat aku. hahaha~~


seyes berat driller bosch tu.

weiiii..mane ade aku drill. aku tolong paku kan je sbg penanda. sje gatal2 tgn. dan kesian tgk ayah aku buat sorg2..aku hanya mampu pas2 barang je. tulahh, xde plak adik laki kan. sume pompuan je..abg dah kawen. nth mne je la dia tu. ayah aku cam xsuke tgk kami bertukang kot. hehe~tapi tapi tina nak try gak..*sambil buat muke excited pegang driller dan rail langsir serta paku dan screw* heh..

rumah kau bru nk psg langsir ke? xla dow. ni umah bru. ye. aku ade umh bru. nanti senang2 dtg la. aku buat party parta ke hape kan..haha. biase2 je umah ni. tapi aku suke. comel je. bukan cam umh skg. cam muzium. kalau pindah bawak brg2 umh lame tu, maw 3 hari 3 malam bru abis..hehe. penat2.

nanti bile dah siap2 sume. cantik byk2 (skg cantik sikit). aku post la pic.

buat mse skg. kau pergi tido mimpi indah2. jumpa dlm mimpi oke. jumpa aku. bukan pakwe atau awek kau. itu lain. haha. nite u ols!!


No comments:

Post a Comment