Friday, December 3, 2010

Setelah sekian


Selamat bertemu kembali!! takde intro panjang sgt.aku tak tulis sebab aku malas. itu saje. senangkan hidup? aku fine aje, aku bahagia, gembira, ketawa dan senyum selalu. aku tak snap banyak gambar pun kali ni, yela macam aku cakap tadi, aku malas. takde pulak reaction muka aku yang fine, bahagia, gembira, ketawa dan senyum nak post pulak kat sini kn..haihhh selalu diorang suke snap time aku makan, comel katenye..bengong ke hape..jangan percaya itu semua tipu, aku makan macam gergasi sudaaa...teettt

haa, mcm ni la..makan je

okay, gagal untuk menyembunyi kan sesuatu adalah kelemahan aku. aku tak fine. aku sakit wey, aku tak bahagia macam kau, aku tak gembira selalu macam kau, hilang gelak ketawa dan senyuman..kalau aku senyum tu pun nampak tipu.

mengapa?

aku sedih. kau tak tahu.
aku tak suka pulak nak jaja cerita aku kat orang ramai, publisiti murahan.
aku nak kau tanya, tapi kau bukan selalu ada disini.

aku tak bahagia dan gembira sekarang. sebab apa? kau tak nak tanya. cuba tanya, nescaya aku jawab dengan jujur. tapi kau mesti tahu, aku paling gembira apabila bersama dengan keluarga dan rakan- rakan juga bila ada orang belanja aku aiskrim dan waffle..bertambah kegembiraan aku..tak kisahlah makanan tu menggemukkan ke ape, yang penting aku gembira kan? bab ni kalau x percaya boleh tanya rakan- rakan aku la..ingat aku nak gebang ke ape..

jarang ketawa menghilai dan gedik yang selalu kau dengar itu wujud sekarang. memang la, satu hal kau takde untuk mendengarkan nya (jika ia berlaku), lagi satu tiada apa yang paling kelakar untuk digelakkan dengan ikhlas.


monyok

aku tak tahu mana kau. apa kau buat sekarang. cisss, kalau ada pintu sesuka hati doraemon tu dah lama aku set nak jumpa kau sekarang jugak, boleh? ada ke jumpa orang tengah malam buta, tak senonoh dipandang jiran tetangga ye adik- adik...ish ish ish..siang esok je la kau jumpa..
tapi disebabkan aku stalker terhebat yang kau pernah ada, aku nak peep je la, jenguk- jenguk sikit..tengok kau sihat ke tak, kau sakit ke apa..then aku balik rumah aku..lega la kalau kau sihat.


aku sibuk, kau sibuk. masa memang jeles dengan kita.

lately ni, baru la aku dapat berangan dengan sempurna..kau tahu, aku punya sibuk sampai nak berangan pun tak de mase..patut la orang tua cakap berangan ni takde pekdah dan membuang mase..sebab kalau kau ade mase (sibuk sangat), eh kau takde mase la nak berangan -angan ni..memanjang dengan bb, asyik reply komen kt fb..haa tak sibuk kau kate..


mate sepet cam aku..boleh la.
aku takde bb, tapi pic kt atas ni memang aku selalu buat la..

aku berangan pasal doraemon, nak helicopter dia la, mesin masa la, pintu sesuka hati la..haihhh..padan la doraemon tu hanya dicipta kan sebagai watak komik, kalau real..habis la dunia ni...

laahhh..da terpesong aku ni. ape plak cite pasal doraemon. aku nak cite pasal perasaan aku.

btw, aku tak tahu apa dah jadi kat aku, pasal apa aku cerita pasal kau. dan ini semua.
aku selalu berpegang pada ini
" time will heal everything, if he doesn't appear sooner or later it will just fades away"
tak tahu plak sape nye quote ni..aku pikir sendiri kot..cuba kau pikir jap.

in the mean time, aku nak tidur..mata dah rabak ni..berjaga je keje (sibuk kan)
nites people!


best kan macam ni

No comments:

Post a Comment