Friday, July 16, 2010

tak sabar


yes. akhinya procedure aq yg sgt la memenatkan utk di settle kn telah pun berakhir ;)
kne buat byk appoinment.
sebab mse kite nk buat procedure tu sometimes tak kena ngn tutor punye time. so kne la mengalah. after all, mereka yg akan supervise kami.

mmg agak lega jgk la.
sebab cm nk final year dah..
next year amk house final then board of nursing :(
kne blaja dan blaja dgn kuat dan smart.
topik mmg sgt menarik tp mereka yg mengajar kadang2 kurang menarik.
dan quotes mereka utk saya "tina, dun be too playful"
ishh..mne ade playful. tak serius jugak..
susah.

1.talkative
2.playful
3. sleepy

haha..mmg ckp byk ke dlm kelas? nth. saya sendiri pun xtaw..
saya emo lahhh ;)

no 3 tu..mmg sume org pown sleepy kn? kn?
jgn tipu taw..pancing memang hebat dlm kelas ye..
hehe..

saya xsabar nk graduate.
21. and a staff nurse.
cm best je dgr.
then, dpt green light utk ade bf, maybe utk kawen skali pown dpt..hehe..
actually green light tu saya sendiri yg letak. sbb susah sgt nk ade bf time study..
bile da keje kn senang..bole arrange sendiri..nak dating kul bpe..nak makan lg..haihh..mcm2 la..
seronok la plak. kalau ade bf. kalau xde, len cite r..kite lepak2 ngn membe r..
hahhaa..

saya masih ade membe di seputeh lg.. ;)
bole g sne makan nasi goreng usa kak nor..kn sedap tu...
dkt sgt pj ngn seputeh kn ;)
hehe..

ala tp taw da..
bile da keje sume org ckp time study lg best..
bole lepak ngn membe..memories and all..
taw da..

tp sini cm penjara. kalau nmpk tu nmpk la..xnmpk cube bukak mate besar2 ye...
hheee..
itu saja.
sekian.


No comments:

Post a Comment