Friday, May 14, 2010

ngomelan harian


yeehhaaa...
bru balik jog..kejap je kn..jauh la jgk..
kt kolej aku ni..pusing belakang tu naik bukit...turun bukit...lalu kuil..
nmpk anjing...lari laju2..
tbe2 da smpai..
actually nk jog ngn rara..tp dia ade byk keje nk dibuat..kata nya..
xtaw lah..tadi aku intai bilik dia, aku nmpk dia tido2 ayam atas katil..hahahaa..
nk basuh baju lah..ape lah..kemas beg lah..kate nk balik umh esok..hee~~

smlm nk jog sme2 tp hujan..
kelmarin da jog kt tmn jaya..best gk..ade gym..
lg la giler aq nmpk bnde cmni..haha..nk amk satu letak kt porch umh..blh men bile2 mse..
tp bak kate org..kalau dah ade bnd cmni kat umh..bkn gune pown..simpan wt perhiasan..hahaha..

btw, aku da ckp..aku ni jakun..so memang..xyh heran. =D

mlm ni..nk study sket..sbb memang xde mood pown dah...esok sports day..excited habis.
selasa exam? final..ciet..
paper yg susah plak..tp xpe..aq da siap2 ni..mind map da ready..
tinggal nk key in dlm otak je..hehe..
sambil delete mne2 memori yg xbrp penting..nk kasik space sket..

so. jgn la buat mood saya terganggu. buat saya happy je hari2..suke sangat.

oh lg satu, kelas aku ni termasuk aku memang suke sangat design baju. design, order, siap, pakai.
ok kali ni ktowg..pakai jersey..aq suke siott..
ade nme kt blakang..ngn index number..cun ar gk..
tp..imaginasi je..
bile da siap..huh..
rse nk bakar je kdai pak cik tuh..
yg order S cm XS.
M cm S.
etc..

so ktowg ngh pening pale cmne nk kasik hilang adipos2 ni dlm mse 24 jam.
memang rse cm nk bakar kedai dia.
da la..bg 1001 alasan..last2 ni la result dia..

wt mse skg..aku ngh pkai kn jersey aku kt bantal yg plg besar yg aku ade dlm bilik ni..
at least bg dia longgar sket r..kalau x nmpk cm sarung nangka weyhh..sioott je kn..bengang giler..
kalau pkai mmg fit habis..so, esok sume org akan terpegun ngn group aku. body shape yg delicious,voluptous..jgn berdarah plak hidung nanti..hahaha..

No comments:

Post a Comment